Prosjektet er delt inn i 6 arbeidspakker, hvor arbeidspakke 2 har tre delarbeidspakker.
Arbeidspakke 1: Prosjektledelse
Denne arbeidspakken skal sørge for integrasjon mellom arbeidspakker, forskere og eksterne stakeholdere under prosjektperioden. Arbeidspakken vil også være ansvarlig for at de andre ...... Les mer
Arbeidspakke 2.1: Erfaringer fra eksisterende folkefinansierte klimaprosjekt
Objektiver Arbeidspakke 2.1 analyserer eksisterende lokalt folkefinansierte klimaprosjekt i Norge, for å undersøke deres relevans for tilbud (Arbeidspakke 3) og etterspørsel (Arbeidspakke 4). ...... Les mer
Arbeidspakke 2.2: Juridiske og sosiokulturelle barrierer
Objektiver Arbeidspakke 2.2 studerer relevante juridiske og sosiokulturelle aspekter for et vellykket lokalt design for folkefinansierte klimaprogram i Norge – i tett samarbeid ...... Les mer
Arbeidspakke 2.3: Utvikling av alternative forretningsmodeller for klimaretta folkefinansiering
Objektiver Arbeidspakke 2.3 arbeider med de ulike arbeidspakkene gjennom hele prosjektperioden. Først, basert på Arbeidspakke 2.1 og 2.2, vil denne arbeidspakken kombinere tre ...... Les mer
Arbeidspakke 3: Å engasjere norske bønder i folkefinansierte klimainvesteringer
Objektiver Hovedmålet med denne arbeidspakken er å identifisere bønders interesse for å delta i lokalt folkefinansierte klimaprogram, hva som er optimal design og ...... Les mer
Arbeidspakke 4: Tilrettelegging for lokal folkefinansiering av klimatiltak
Objektiver Denne arbeidspakken utforsker faktorene som bestemmer innbyggeres vilje til å betale for lokalt folkefinansierte klimaprogram. Først vil arbeidspakken utforske hvilke typer folkefinansiering ...... Les mer
Arbeidspakke 5: Mulighetsstudie og integrering
Objektiver For å etablere et gjennomførbarhetsbevis (proof of concept) vil denne arbeidspakken innhente erfaringer fra alle arbeidspakkene, og sette de sammen til en ...... Les mer
Arbeidspakke 6: Kommunikasjon og formidling
Denne arbeidspakken vil sørge for at nøkkelfunn fra prosjektene formidles raskt og til relevante interessehavere og offentligheten gjennom ulike mediekanaler, som aviser, TV ...... Les mer